الرئيسية - منوعات - إبتسامة - مراتي لاعبة بلاي ستيشن
مراتي لاعبة بلاي ستيشن
مراتي لاعبة بلاي ستيشن

مراتي لاعبة بلاي ستيشن

الزوجة ممكن تعمل المستحيل حتي ترضي زوجها و حتي لا يترك المنزل فترة طويلة و يبعد عنها و عن مسؤليات البيت, لكن تبقي لاعبة بلاي ستيشن ؟

غيرة الزوجة

المرأة العربية او المرأة بشكل عام بتكون غيورة علي رجلها او علي زوجها زيادة عن اللزوم ساعات بتبقي غيرة حب و ساعات بتبقي غيرة للخنقة و حب الامتلاك ليس اكثر او اقل لكن كما يقولون ان الكذب ملح الرجال فالرجل بيعرف يتصرف في هذه المواقف انه يزوق الكلام بكذبتين حلوين كي لا تشك فيه زوجته

لماذا الكذب ملح الرجال ؟

لأنه بكل بساطة في بعض الأحيان لو لم يكذب حياته هتبقي جحيم لفترة طويلة جدا لأن النساء لا ينسون بسهولة و اذا سامحوا فأعلم انك سوف تعيش مذلول بهذه المسامحة لفترة طويلة جدا
فبعيدا عن كل هذا فالرجل بياخدها من قصرها و يكذب و يداري علي زوجته ممكن ان تكون في بعض الاحيان بسيطة جدا جدا لكن في نظر الزوجة كبيرة … فعلا مسكين ايها الرجل.

الأصدقاء … صداع في رأس الزوجة

دائما بيكون اصدقاء الزوج مشكلة كبيرة بتعوق الزوجة لأنها لا تقدر ان بدو اي اسباب ان تقول لزوجها اقطع علقاتك بهم لكن لازم تبحث وراهم جيدا عشان تلاقي اسباب حتي يبقي زوجها ملكها هي فقط و من هذه الاساليب هي التعرف علي زوجات اصحابه و فجأة تتخانق معهم حتي تقول لزوجها انه يجب ان يقطع علاقته بصديقه لأن زوجته لا تحبها و طبعا الزوج بيوافق و بليل بيبقي معاه علي القهوة , احلي حاجة انك تأخذ مراتك علي قد عقلها و تمشي اللي في دماغك لانك لا تقدر ان تعارض لأنك اذا اعترضت سوف تنام عند والدتك … هذه هي استراتيجية الرجل الشرقي.

مراتي لاعبة بلاي ستيشن … لكن يا فرحة ما تمت

بعد يوم شاق جدا في العمل رجعت البيت لقيت مراتي عملالي جو غريب مش متعود عليه غذاء معتبر و حنية لم اراها في مراتي من يوم الصباحية دار في بالي سؤال هي عايزة ايه ؟ مصيبة ليكون طلب كبير المرة دي … و بعد الغذاء قلت اتفرج علي التلفزيون لقتها بتشغل البلاي ستيشن و بتلعب معايا قولت ايه ده غريبة .
بعد لعب استمر معها ساعتين بالرغم اني حسيت اني بلاعب نفسي و ان كل مباراة كانت بتنتهي بنتيجة اذا علمت بها الفيفا سوف تلغي البلاي ستيشن , وجدت مراتي بصوت هادئ و دافيء .. اصحابك يا حبيبي ميجوش هنا تاني عشان يلعبوا معاك بلاي ستيشن انا بلعب معاك اهه و انت دلوقتي مش محتاج تلعب مع حد و انا افضل منهم و وافقت طبعا لأني لا اقدر علي اني ارفض بعد كل هذه الحنية , و لكن يا فرحة ما تمت … لم تلعب بلاي ستيشن مرة اخري معي و اصدقائي لم يأتوا الي البيت مرة اخرة لكن بعد العمل مباشرة نذهب الي منزل صديقي نلعب و كأننا في اجتماع عمل مغلق … هذا هو ملحي اللذيذ الكذب الأبيض .

>Booking.com

عن مهاب طارق

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني .

18 + 6 =